Translate

12 Eylül 2014 Cuma

Yeni iş , yeni arkadaşlıklar.

                                       Patronun oğluşları Kaan ve Timur , Müdürümüz , Eda Y. Ve ben :)
                               Yağmur yağdı diye moralimiz bozuk değil. Eksikde olsak  ekip tüm güleryüzüyle :)

 Yeni işe başladım biraz yoğun iş temposundan yazılarıma ara vermiş olabilirim. London beer pub adı çalıştığım yerin. Garsonluk yapıyorum. Ama eğlenerek yapıyoruz yani. 6 Garson 1 işletme müdürü 1'de Ceo'muz var. Tam olarak ne iş yaptığını sorarsanız reklam, sosyal medya ve işletmenin müzik vs gibi işlerini hallediyor. Ama bizim işyerinde kocamaaan bir dayanışma var. Herkes birbiriyle daha önce tanışmış bir yerden ama ben müdürümüz ve İsa dışında herkesle yeni tanıştım. Eda diye bir kız arkadaş var iş yerinde duble edayız :D Herşey şuanlık çok iyi gidiyor. Onlar da benim hakkımda güzel şeyler düşünüyorlardır inşallah.Ben hepsini sevdim.Samsunda yaşayanlar ve ya Samsun'a gelip takılmak isteyenler için kapımız hep açık. 13:00 dan 02:00'a kadar açığız bekleriz.

          İletişim bilgilerimiz ;
Facebook : https://www.facebook.com/profile.php?id=100006574846913&fref=ts
Twitter: https://twitter.com/LondonBeerPubb

Adres ; Güzelyalı mah. Adnan Menderes bulvarı.No:157 Samsun-Turkey
Grand Atakum Oteli Karşısı Sahil yolu üzeri. Atakent

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder