Translate

7 Eylül 2014 Pazar

Şebom gelmiş hoş gelmiş hayatıma.

Artık bir köpeğim var. Adı Şebo niye konulmuş neye amaçla bilmiyorum 3.5 yaşında safkan fransız bulldog ırkı. Kızım bana tamamiyle şans eseri geldi. Gerçek sahibi artık bakamıyormuş işyerinde calışan bir arkadaşıma verdi köpeği oda pek ilgilenmeyince bana verdi. Zaten hastayım köpeklere. ama daha önce köpek bakmadığım için ne kadar köpeği olan insan gördüysem soru yağmuruna tutuyorum. yok mamasını yemiyor yok kakasını yapmıyor nasıl yıkasam falan diye. Çiftleştirmek istiyorum ama bulamadım bir türlü safkan erkek fransız bulldog kızıma göre. İşyerinde çok vakit geçirdiğim için de sadece izinli günümde bütün vaktimi onunla geçiriyorum. eve geliyorum seviyorum falan. Allahtan annemler varda gündüz onlar ilgileniyorlar ben yokken. Çok akıllı tek sıkıntısı başka bir köpek görünce tutamıyoruz Şeboyu.  Havlamalar falan deli gibi. Çirkin mi çirkin bir kızım var artık ve dünyalar benim. Ufak bir not. Evcil hayvan oyuncak değil sıkıldığınız zaman dışarı atamazsınız. Sahip olmakla onu sevmek arasında bir fark var. Lütfen köpekleri dışarıya atmayın. Bir tas su ve mama da siz koyun sokağınızın bir köşesine. Onlar da bu dünyadalar ve yaşamak onlarında hakkı.
  Ve evet hoşgeldim. Laptobum bozulduğu için epeydir görüşemiyoruz ama hallettim o sorunu da. Bir de yoğun iş saatlerim var tabi. Ama artık buralardayım... Hepinize sevgilerle.

                                                            Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder