Translate

12 Şubat 2015 Perşembe

Bir geldim pir geldim.

    Ne kadar ne yaptım ne ettim bilmiyorum ama artık Rize'deyim. Evimi , işimi yaşamımı yola koyayım derken üç ay geçmiş. Ben anca toparlanmışım. Ofisimden selamlar yolluyorum hepinize. :)
Toparlanmıştım derken onu da yapamadım. Kendimi aramam bulmam lazım. Bir şeyler yapmam lazım kendimle ilgili. Öyle saç boyatmak , saç kestirmek değil olay. Gerçekten ileriki hayatımda ne yapmak istediğimi nasıl bir insan olduğumu bulmam lazım. Normal olmam lazım kardeşimin dediğine göre. Neye göre normal ama? Dünyadaki normal insan kriterini kim belirliyor ? Neye göre belirliyor ? Dünyadaki en normal insan kim mesela ? Bunları düşünüp cevaplarını bulmam ve kendime yeni bir yaşam kurmam gerekiyor. Bana fazla gelen veya fazla geldiğimi düşündüğüm insanlarla artık görüşmemeliyim. Beni mutsuz eden bana zarar veren insanlara arkadaşım diye boyun eğmemeliyim artık. Hayatımı , yaşam şeklimi düzene sokmam gerek. Yapamıyorum ama. Ev denilen yerde duramıyorum. Canım sıkılıyor dört duvar arasında. Köpeğimi de özledim. Kendime bir arkadaş edinmem gerek. Bir Şebo olmayacak biliyorum ama yapabilecek başka bi'şey yok. Yoruluyorum. Ona koş ona yardım et onu düşün öbürünü kolla. Yapmak zorunda olmadığım onca iş yapıyorum ki. Hayır diyemediğim için. Ki ben hayır kelimesini bazı insanlara çok net kullanabiliyorum. Yardım almam lazım artık. Buna ihtiyacım var. Gerçekten profesyonel bir yardıma ihtiyacım var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder