Translate

28 Şubat 2015 Cumartesi

Meyhaneci sarhoşum bu gece !!

Biraz remix ama olsun https://www.youtube.com/watch?v=NTpkygkwKoM

Ankara'da ki özlediğim gece hayatından nağmeler dinlemeye başladım. Uslanmışım , bir ehlilleşmişim. Benim şöyle bir gidip Maydonoz , Telve , Pasage üçlüsü yapmam lazım. Anca paklar beni bu aralar. Ah Ankara ya. Deniz'in yok senin neyine tutulduysam. Kutlanacak bir olayımız olmasa bile kutlama yapan bendim o geceye :) Rize küçük gidecek bir yerinde yok. En geç kapatan cafe 00:00 da kapatıyor. O da cafe. Belli bir saatten sonra yapacak bişey kalmayan Rize'den Ankara'da deli gibi eğlenen arkadaşlarıma selamlar. Onlar da biliyorlar ki bensiz eğlenmenin acısı çok pis çıkacak.
Alkol alırken çok fotoğrafım olmaması sebebiyle en manidar olanını koyuyorum.
? Niye mi sandalyede oturmuyorum.Bilmiyorum.



Telve'de ki bütün çalışanlarına sevgilerimle. En çok da Onur'u kocaman kocaman öpüyorum.
Özlendin eşşek. :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder