Translate

4 Nisan 2015 Cumartesi

Dönüp bakıyorum. Koca bir hayat !

Yaşanılan her şey , vazgeçilen herkes olması gerektiği için hayatlarımıza girip çıkmışlar. Gitmeyenler , gidemeyenler , gidenler , kalmak için çabalayanlar hepsi geride kalanlar geçmişimizden. Bir kitapta okumuştum kitabın ismini şuan hatırlayamıyorum. Geçmişini bırakmazsan geleceğe sağlıklı bakamazsın tarzında birşeydi. Neyse şuan boşverin bunu.
       Bu aralar konuşasım var . Bu yüzden buradayım şuan gene. Yazıyorum. ÖKÜZ yok artık. Bıraktı vazgeçti ve kırdı geçirdi yapılan edilen bütün hayalleri. Aşk hep benimle ama. Bu aralar ne yapacağımı gene bilmiyorum açıkçası. Artık umursamıyorum zaten. Bıraktım . Hayatımın en değişik en eğlenceli insanını bulup onunla bütün deliliklerini yapmak istiyorum. Paraşütle atlamak , bungee jumping yapmak dalış yapmak . Bisikletle gezmek. Aklınıza gelebilecek bütün delilikler işte. Bu normal kriterinin dışındaki herşey. Bulacağız illaki. Kızlar sizler ruh eşinizi bulacaksınız ben suç öküzümü arıyorum. Romantiklikten hoşlanmam ben. O vıcık vıcık aşk sözlerinden , güllerden haz etmem pek. Klas olacak benim adamım. Değişik olacak değişiklik ona ait olacak ama. Abi saçım turuncu diye kızmayacak işte sevinecek. Ve evet saçım artık turuncu. Bunu seven buna katlanabilen birini istiyorum. Yakınlarda tanıdığınız var ise o bana ait. Onu bana gönderin.


                                                                        Öpüyorum.
                                                                                          Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder