Translate

14 Aralık 2016 Çarşamba

İkibinonaltı

      Çok uzun oldu ki yazamadım . Beni takip eden var mı bilmiyorum ama birileri okuyor olabilir. Ben işe yaramazın tekiyim. Gittiğim günden beri berbat bir seyirde giden hayatım var. Ama bunların hiçbiri sizi ilgilendirmiyor. Uzun uzun anlatmayacağım merak etmeyin. Genel konuşucaz. İkibinonaltıyı konuşucaz genel olarak.
    İnsanlara güvenmiyorum artık. Yazık ki beni kandıra bildiğini sanan o aptallara. Bir insan neden beni kandırmak için uğraşır ki çok saçma. Alabilecekleri bir şeyim yok , kaybedebileceğim bir şey de yok artık. Bir insan benden ne umut edebilir. Kötü bir sene. En yakın arkadaşlarımın aslında var olmadıklarını , arkadaşım olmadıklarını öğrendim. Aşkın bir aptallık olduğunu bana hiç bir şey kazandırmadığını ve kaybettirmediğini öğrendim. Ne yazık ki bir sürü insan öldü. Çünkü bir sürü bomba patladı . Ve biz bunlara alıştık. En kötüsü de bu galiba . Bir darbe yapılmaya çalıştı olmadı. Milli irade yani halk buna karşı durduk. Tebrikler TÜRKİYE'M.
     Hayatımın bir yerlerini bir kaç insan girip çıktı. Varlıkları , yoklukları ufak gülümsemeler ya da iki damla gözyaşı bıraktı ardında.
Üzgünüm ağzımı bozucam . 2016 b*mb*k bir yıldı arkadaşlar kabul edelim. Astrologlar bir çıksın konussun desinler ki ayın s*kimsonik halleri yüzünden. Ne bileyim Venus çok yakın Mars turuncu vs vs...
      Birileri bir şeyler söylesin , çünkü ben çıldırabilirim. Millet olarak deli hastanesine yatabiliriz. Sorunlar çok acaip. Özel hayatımda da öyle ki bunun ülkenin gidişatı belirliyor bana göre.
Hayatımda almamam gereken bir karar aldım ve en büyük pişmanlığıma sebeb oldu. Ben bu pişmanlıkla öleceğim. Yakın zamanda... Gitmeden gene yazacağım.


                                                                                                               SELAM OLSUN !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder