Translate

19 Haziran 2014 Perşembe

Abla olmak ; Böyle bir kız kardeşe sahip olmak.

Benim gözümde o çok farklıdır çünkü. Belki pek ablalık yapamadım yüzeysel olarak ama içimde bir abla onun için hep çabaladı. Ne kadar arada iğnelese de bildiğini biliyorum. Hissediyor.  Biz 3 kardeşiz. Ben , kız kardeşim ( Gülşen) , erkek kardeşim ( Ensar ).Bugün benim için kızkardeşim ne onu anlatacağım. Ben 6 aylıkken annem kız kardeşime hamile kalmış. Aramızda 1,5 yaş var. Yani hiç tek çocuk olmadım doğru dürüst. Ablalık ben doğmadan önce yazılmış zaten bana. ;) Birlikte büyüdük Gülşen'le. Hiç abla kardeş olmadık. İkiz falan diyorlardı bize hatta. Aynı kıyafetlerın değişik renklerini giyerdik. Onun sert bakışları vardı pek gülmezdi ama çok güzeldi. Benim ise gülücük eksik olmazdı suratımdan. Çocukken de aynıydı şimdi de. Birini çok seviyorsa çok sever , ama sevmiyorsa bunu fark edebilirsiniz. Zoraki gülümsemez asla böyle gülücükleri içtendir. Kahkahalarına kahkaha atarsınız. Kahkaha atarak güler çünkü. Ama kaşları hep çatıktır. Alışkanlık etmiş. :) Hakkını aramayı bilir. Ben başım sıkıştığında ona sorarım. Sorduğumu pek anlamaz anlatırım işte böyleydi işte şöyleydi. O fikirler verir şöyle yap şunu de. "Of olmaz öyle Gülşen" derim ama onun dediği olur. Akıllıdır. Hukuk fakültesi istiyor inşallah da kazanır. Çok fazla konu hakkında konuşabilir. Hatta çok konuşur. Ama yanlış konuştuğunu hiç görmediğim söylenebilir. Canını çok sıkarım. Aslında bir şey yapmanıza gerek yok canını sıkmak için zaten kendi istediği zaman iyi kendi istediği zaman kötü depresif olur. Eğlenceyi sever. Ama böyle şıkıdım şıkıdım değil. Hani arkadaşlar oturur muhabbet eder hatta muhabbetin dibine vurulur delice kahkahalar atılır ya öyle. Bir konu hakkında haklıysa saatlerce -günlerce , aylarca - konuşabilir. Karşı taraf pes diyene kadar hemde. Ben onun karşısında en çabuk pes eden insanımdır. İki dakika sonra "Tamam canım haklısın - Of yeter haklısın sustum tamam " gibi cümleler kurar veya olay yerinden hızlıca kaçarım.Yazıma başlamadan hemen önce gene bir şeyler söylüyordu ki ben çıkıyorum deyip sohbeti kapattım. Arkamdan hep devam ettiği olmuştur.Gelen kutumda mesajları olduğunu biliyorum ama hala bakmadım.  Dünyada olan olaylar hakkında hep bir bilgisi vardır. Her şeyi takip eder. Her şey hakkında kendi yorumunu söyler. Zamanından beri şu cümle söylenip durur ona - Büyümüş de küçülmüş bu sanki- Anlarsınız ya hani. Herkesle en az iki üç kere kavga etmiş , laf diyaloğuna girmiş , tartışmışlığı vardır.Ama kimse onunla küs kalamaz ya da o kimseyle küs kalmak istemez. Göründüğünden daha iyi biri aslında. Ben buraya onu sığdıramam kelimelerle. Değişik biri ve bunu kabulleniyor. :) Onu çok seviyorum. Ne kadar uyuz , gıcık ve bunaltıcı olsa da o benim iyi ki kız kardeşim. Tekrar dünyaya gelsem gene kardeş olarak onu isterdim. Seviyorum seni canım. Ve seni kırdığım her gün için özür dilerim.


                                            Görüşmek üzere ;
                                                                      Sevgilerle.

1 yorum:

  1. En Çirkin fotoğraf için ayrıca teşekkürler. Seni çok seviyorum ablacım..iltifatların ve laf çakmaların için çok daha fazla teşekkürler:)

    YanıtlaSil