Translate

24 Haziran 2014 Salı

Bir kitap = Bin hayat :)

Kitap okumayı severim. Kitap okumak hem diksiyonunuza düzeltir hem kelime dağarcığınızı artırır.Bunun yanı sıra benim gibi yalnız hissediyorsanız sizi alır ve başka diyarlara götürür. En azından bana öyle oluyor. Bir kitap okurken o kitabın içine girer gözümün önünde yaşarım her şeyi.Kitap okumam ben anlayacağınız onu yaşarım. Dün yeni bir kitap okudum ve herkese tavsiye ederim. Güle Güle A.S King yazmış ama iyi yazmış. Okurken böyle sayfalar akıp gidiyor elinizden. Sürükleyici bir kitap. Biraz kitabın içeriğinden bahsetmek istiyorum. :) Ama biraz merak edip okumanız dileğiyle :)
    Vera çocukluk arkadaşı Charlie'yi kaybetmesiyle başlıyor kitap. Yan komşusu ve çocukluğundan beri birlikte büyüdüğü , aşık olduğu ama bunu kabullenmediği kişinin ölümüyle. Vera on sekizinden bir genç kız okuyor ve aynı zamanda pizza dağıtım görevlisi. Okuldan sonra gidip tam zamanlı olarak pizza dağıtıcılığı yapıyor. Charlie'nin ölümü kadar ölmeden çok kısa bir süre önce okulun serseri takımıyla takılıp Veer'i satması ve Veer'in sırlarını ortalığa yayması Veer'i çok kızdırdığı için öldüğünde o kadar yakın değildirler. Bu yüzden Charlie hem Veer tarafından affedilmek hemde Veer olanları açıklığa kavuştursun diye  öbür taraftan Veer'le bağlantıya geçiyor.Onu koruması gerektiği zaman koruyor ona yol gösteriyor. On iki yaşında annesinin evi terketmesiyle babasıyla büyüyen Vera hem babasıyla uğraşmakta , hem ölen en yakın arkadaşıyla hem okulu ve işiyle. Vera bunların hepsinin üstesinden geliyor.
 Benim için keşke bitmemesi dediğim kitaplardan biriydi. Eğer yalnız hissediyorsanız Vera ile tanışın. Aslında onun kadar yalnız olmadığınızı anlarsınız.



Görüşmek üzere ;
                     

                Sevgilerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder