Translate

22 Haziran 2014 Pazar

S.O.S ! Depresyondayım.

Darmadağınım. Hem cismen hem ruhen. Yorgun bitik ve çaresiz hissediyorum. Ağlayamıyorum doya doya, gülemiyorum veya. Her şeyden sıkılıyorum. Canım daralıyor böyle. Evde oturmaktan sıkılıyorum. Dışarı çıksam gene daralıyorum. Yapacak bir şeyim yok.Pek arkadaşım yok. Eski arkadaşlarımın arkadaşları var veya işleri veya kız arkadaşları. Çalışmak istiyorum ama oda pek gelmiyor içimden. Depresyonda gibi bir şeyim. Yenilik lazım. Hem arkadaş hem iş. Saçlarımı da değiştirebilirim mesela. Ama yakın çevremdekiler artık kısa saçlı görmek istemiyorlarmış beni. Saçlarımı uzatmam lazımmış falan filan. Şu anlık düşünüyorum.
 
Sıkıntıdan işte...

                                         



                                          Görüşmek üzere ;
   
                                                                  Sevgilerle.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder